.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست به دست بیت‌المال دهیم تا احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شود!

تأکید مدام رئیس‌جمهور بر چگونگی تأمین هزینه انتخاباتی نامزدها، در حالی صورت می‌گیرد که همه نهادهای دولتی، مستقیم یا غیر مستقیم برای پیشبرد تبلیغات رئیس‌جمهور بسیج شده و در حال هزینه‌کرد از جیب بیت‌المال برای رئیس دولت نهم و کاندیدای ریاست جمهوری دهم هستند؛ این هزینه‌های هنگفت نه تنها برای تبلیغات احمدی‌نژاد بلکه برای تخریب و دروغ‌پردازی علیه رقبا به صورت بسیار گسترده و پر قدرت در حال انجام است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری سازمان ملی جوانان، روزنامه ایران، وطن امروز و چندین سایت خبری و سامانه ارسال پیامک از بازوهای رسمی فعالیت برای تبلیغات انتخاباتی احمدی‌نژاد هستند.
شب گذشته، سامانه ارسال پیامک به نام «نصر» همزمان با اعلام آمار و ارقام از سوی موسوی، اقدام به فرستادن پیامک‌های عاری از صحت به صدها هزار هم‌وطن کرده و در آن مدعی شد که کارکنان بانک مرکزی در تماس با صدا و سیما، آمار اعلام شده توسط موسوی را تکذیب کردند.
گردانندگان این سامانه گسترده پیامکی که هزینه بسیاری را برای راه‌اندازی و ارسال می‌طلبد، در حالی این کار را می‌کنند که احمدی‌نژاد در مناظره‌اش با کروبی، مدعی اختصاص بیست میلیارد تومان توسط ستاد انتخاباتی شیخ اصلاحات برای خرید پیامک از مخابرات شده بود، ولی به این پرسش پاسخ نداده بود که با چنین استدلالی، حتما ستاد احمدی‌نژاد بودجه ای پنجاه میلیاردی برای فرستادن پیامک اختصاص داده است!
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود گفته بود که مخابرات با این تقاضا مخالفت کرده و با این اوصاف مشخص شد که این پیامک‌ها در کجا استفاده شده و چرا به سه نامزد رقیب احمدی‌نژاد داده نشده است.

نکته جالب توجه در پیامک‌های دیشب که دقایقی پس از اعلام اعداد و ارقام از سوی موسوی، همه ایران را زیر پوشش خود قرار داد، این که ستاد انتخاباتی رئیس دولت نهم به این پرسش پاسخ نمی‌دهد که چگونه در چند دقیقه کارکنان بانک مرکزی به صدا و سیما تلفن زده و بعد به مسئولان دولتی و متصدیان پیامکی ستاد احمدی‌نژاد اطلاع داده و آنها نیز با فاصله بسیار کم و در حد پنج دقیقه به اطلاع هم‌وطنان رسانده‌اند؟

جالبتر اینکه در پیامکی دیگر، ستاد احمدی‌نژاد مدعی شده است که آمار موسوی درباره تورم 25 درصدی متعلق به سال 87 بوده و در سه ماه آغاز امسال، این آمار به 14 درصد رسیده است. غافل از اینکه بانک مرکزی در شانزدهم خرداد ماه، یعنی دو روز پیش، در بیانیه‌ای رسمی اعلام داشته که تورم در سال 88 به 23.6 درصد رسیده است نه 14 درصد!

بنا بر این گزارش، از دیگر اسناد استفاده تام و تمام ستاد احمدی‌نژاد از بیت‌المال به سود نامزد خود، خبرگزاری متعلق به سازمان جوانان است که از سوی تیم جوان رسانه‌ای ستاد محمود احمدی‌نژاد، شبانه‌روز خود را صرف بازتاب کوچکترین فعالیت‌های احمدی‌نژاد و دولت نهم کرده و سه نامزد دیگر انتخاباتی را به رسمیت نمی‌شناسد، اما بر خلاف سه نامزد دیگر پیامک‌های این خبرگزاری به صورت شبانه روزی برای احمدی‌نژاد و تخریب رقبای وی در حال فعالیت است.

استفاده احمدی‌نژاد از هواپیمای شخصی و بالگرد اختصاصی هم از دیگر موارد استفاده از بیت‌المال برای پیروز کردن احمدی‌نژاد است.
همچنین برگزاری اجلاس‌ها و سمینار‌های گوناگون برای احمدی‌نژاد از سوی نهادهای دولتی، اعزام مجری به برنامه زنده انتخاباتی که پیشانی نوشت رسمی عضویت در ستاد احمدی‌نژاد را دارد، پرداخت مطالبات معوقه کارکنان دولت و افزایش حقوق و افتتاح دست و پا شکسته طرح‌های ناتمام برای بهره‌برداری تبلیغاتی هم روی دیگر سکه زهد و بی پولی ستادهای احمدی‌نژاد است.

ایجاد ستاد تبلیغاتی توسط خانواده احمدی‌نژاد و نزدیکانش که در مجموع به چهار ستاد اصلی می‌رسد، هم در حالی صورت می‌گیرد که بنا بر گفته احمدی‌نژاد، وی پولی در دست و بال خویش ندارد، اما اینکه این دارایی‌ها چگونه از سوی اقوام و نزدیکانش هزینه می‌شود، جای پرسش دارد؟!
ناگفته‌های بسیاری درباره فعالیت این نزدیکان و اقوام و ارتباط آنها با شبکه‌های اقتصادی وجود دارد که به نظر می‌رسد آقای احمدی‌نژاد از آنها بی‌اطلاع است.

اما با همه این اوصاف و پس از شبهه‌افکنی احمدی‌نژاد درباره هزینه‌های تبلیغاتی رقبای خود، ستاد‌های رضایی، موسوی و کروبی، در بیانیه‌هایی از شفاف‌سازی هزینه‌های خود استقبال کردند، اما در این میان توقع افکار عمومی این است که هزینه چاپ بنرهای غول پیکر و بروشور‌ها و روزنامه‌های رنگی با کاغذ گلاسه و ویژه نامه‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد نیز به همان شفافیت برای مردم روشن شود تا چگونگی هزینه‌کرد بیت‌المال از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی که جزییات آن در تابناک موجود است، برای مردم افشا شود، چرا که جای پرسش بسیار دارد که نامزدی که در دوره گذشته با کاغذ A4 و پوسترهای سیاه و سفید به معرفی خود می‌پرداخت، چگونه هزینه‌های میلیاردی برای انتخابات خود می‌کند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.